Geoblog.pl    zakopianczyk1    Podróże    Praga    Praga (opis)

Praga (opis)

Czechy
Czechy, Praga

Praga! Zwiedzanie...nie,Pragi nie można od tak ''zwiedzać''! Dla kogoś kto jeszcze nie był,a ten i inne Innych wpisy,opisy mają zachęcić do odwiedzenia tego lun innego miejsca na Ziemi to naprawdę trudno słowami opiać To miejsce. Zatrzymaliśmy się w bardzo przyjemnym hotelu*** niedaleko Mostu Karola. Hotel z parkingiem,pokoje bardzo przyjemne z dużą łazienką (''Closter Inn''),choć śniadaniami bardzo ubogimi,ale tak bywa na Czechach. Ważne,aby mieć hotel w centrum,bo parkingi są zatłoczone i po godzinie 8:00-9:00 trudno znaleść miejsce. Pozatym,jeśli ktoś chce pobyć przez chwilę na Moscie Karola w mniejszym tłumie to bardzo poranne godziny są najlepszą okazją. Hradczany,Jozefów,Stare i Nowe Mesto to główne punkty,w których można i warto przechadzać się godzinami. Starówka i okoliczne uliczki są wciągające!!! To jest prawdziwe klimatyczne Miasto!!! To nasz drugi i napewno nie ostatni pobyt w najpiękniejszej Stolicy (i Miasta) jaką do dziś widzieliśmy,gdyby nie te fatalne drogi przez,które musimy się przedrzeć do Pragi,na pewno częściej moglibyśmy się rozkoszować urokami Praskiej starówki i nie tylko...!!! A...i cudowny,fantastyczny i romantyczny kataryniarz,który jest tam...zawsze!!!